Нд, 19.11.2017, 16:16
Вітаю Вас Пасажир | RSS
Головна | Страйк тролейбусів - Форум | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Чи потрібно продовжувати закупівлю бувших у вжитку тролейбусів?
Всього відповідей: 124
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Луцьке підприємство електротранспорту
    [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
    Сторінка 1 з 11
    Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » Страйк тролейбусів
    Страйк тролейбусів
    LISДата: Чт, 13.05.2010, 13:01 | Повідомлення # 1
    Admin
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 24
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    12 травня на лінію не вийшов жоден тролейбус та автобус ЛПЕ. Розпочалась чергова акція протесту протесту працівників через шестимісячний борг із заробітної плати, який становить 2,3 млн.грн. Акція безстрокова.
     
    uagavДата: Чт, 13.05.2010, 21:25 | Повідомлення # 2
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 19
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Молодці!!! Але вот тільки в вашому страйку є декілька питань.
    1. Чи дійсно ви зможете добитися виконання своїх вимог?
    2. Чи все чисто згідно Законодавства і не прийдеться вам за це ще відповідати?
    3. Як ваш страйк відображається на житті міста.
    На перші два питання дасть відповідь час, а ось на 3 можу дати відповідь вже. Народу, за виключенням деяких кількох пенсіонерів, абсолютно паралельно чи ходить транспорт ЛПЕ чи ні. Це не мої здогадки. Це висновок з почутого в маршрутках протягом цих двох днів та за ваш попередній страйк. Ще можу сказати що ця ситуація призвела до більш якісного руху приватних маршрутних таксі, особливо в часі проїзду та очікування.
    Стосовно мене, то я користуюсь лише тролейбусами, автобусами (те що ви називаєте маршрутками) ЛПЕ вже зовсім не користуюсь місяці чотири після того як не проїхавши і однієї зупинки автобус зламався, а кондуктор відмовилась віддавати гроші оплачені за проїзд, якого не відбулось. Це саме стосується і тролейбусів, коли світло пропадає, але втратити 1 грн не так шкода як постійно втрачати по 2. Час і комфорт теж коштує грошей і чималих.
    Стосовно невиплати зарплати, то тут я вас цілком підтримую і бажаю як можна швидше отримати позитивний результат.
     
    Sveta-aДата: Ср, 26.05.2010, 14:43 | Повідомлення # 3
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 1
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Глупо будет если снова выйдут троллейбусы но цена за проезд возрастет. Если я не ошибаюсь то цена за проезд в троллейбусах за последнии 1,5 года выростала 3 раза толку не дало никакого. Проблема в том что нужно как то вести учет пенсионеров которые ездят. Государство я думаю не разу не считало сколько пенсионеров едет в троллейбусе.

    Если бы сделали так как в маршутном такси небольше например 10 пенсионеров в троллейбусе. И все все бы зарплаты были выплачены и проблем не было бы не у пассажиров не у вашей дирекции

     
    uagavДата: Ср, 26.05.2010, 17:37 | Повідомлення # 4
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 19
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Держава само собою не рахує. Керівництво ЛПЕ просто ніколи не радилось з лучанами що вони хочуть.
    Можна платити і по 3 грн за проїзд, але яким цей проїзд повинен бути. Якщо це комфортабельні автобуси та тролейбуси з нормальним обігрівом взимку та кондиціонерами влітку, які ходять з інтервалом не більше 5 хвилин в любому напрямку, то ця оплата є виправданою. Але якщо набрали всякого непотрібу, який не їздить а повзає по місту, ще й не повертають наперед проплачені гроші за невиконану роботу, то я в такому транспорті і задарма їздити не хочу - це тдійсно транспорт "для пенсіонерів" без комфорту, але й без оплати. Луцькі тролейбуси хороші, але тільки восени та невесні. Дуже приємно їхати 202 Тролзою та 201 ЮМЗ. В інший транспорт сідати просто не хочеться. Принаймні я і не сідаю. Найкращим для нашого міста серед маршруток є Богдан А092, але керівництво ЛПЕ їх не закупило, хота кажись 1 є.
    З підняттям ціни повинна покращуватись якість обслуговування, але принаймні з таким рухомим складом на найближчі 5-10 років цього нам не світить.
    Так що бастувати ЛПЕ десь до 3х12 року!
     
    TFAДата: Чт, 27.05.2010, 00:08 | Повідомлення # 5
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    А вартість проїзду може і зрости, приміром у Рівному до кінця року має бути 1,50 грн. в тролейбусах. Щодо пенсіонерів - вже звучать ідеї запровадження з Нового року адресної допомоги пільговикам, але тоді всі платять. Якщо це реалізувати, а це треба давно зробити, то покращення повинно статися. Але в Луцьку є ще 1 нюанс - лізинг автобусів А144 і А069... Команда мера не має наміру від них відмовлятися, тому депо і далі буде лихоманити... ІМХО, потрібно продати ці автобуси приватникам, щоб в депо залишилися лише тролейбуси. Тоді можна буде говорити про нормальну роботу підприємства. Через ці всі проблеми яскраво помітно, як різко впав випуск тролейбусів, не вистачає грошей на комплектуючі, що змушує керівництво ставити їх "під забор"... Отак-то...
     
    TFAДата: Пт, 28.05.2010, 18:49 | Повідомлення # 6
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    Призначено нового очільника ЛПЕ. Ним став Володимир Пуц.
     
    uagavДата: Сб, 29.05.2010, 02:29 | Повідомлення # 7
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 19
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Дуже цікаво було б почути де цей працював і в чому він спеціаліст.
    Передпопередній (Кубицький) розвалив ЛПЕ і пішов дорозвалювати комунальну галузь міста.
    Попередній не справився з економікою ЛПЕ і пішов валити економіку міста.
    Яку наступну галузь після роботи цього начальника треба буде ще в місті знищити, окрім вже майже знищеного (принаймні морально) ЛПЕ?
    А взагалі з вищенаписаного мною виглядає ЛПЕ як база підготовки терористів. А от органів які ними займаються в нас в країні нажаль нема, терористи ці ж успішно працюють...
     
    TFAДата: Сб, 29.05.2010, 11:02 | Повідомлення # 8
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    Кубіцький спочатку багато чого зробив для ЛПЕ, зокрема підняв неробочі машини, у 2006 р. було відремонтовано велику кількість машин. Його основний недолік в роботі - лізинг автобусів, хоча можливо це згори пішло.
    Патракеєв в цій ситуації, яка створилася, фактично був безсильним. Деяка оптимізація відбулася, але неповністю і конкретного результату фактично не принесла...
    Про цього взагалі нічого невідомо, побачимо, що з цього буде, хоча, сумніваюсь, що він щось може зробити. Від нього зараз мало що залежатиме.
     
    NoFXfanДата: Пн, 14.06.2010, 16:56 | Повідомлення # 9
    Кондуктор
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 26
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Через місяць і один день рух тролейбусів і автобусів ЛПЕ відновлено. Надіємся, що надалі проблем не буде!
     
    Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » Страйк тролейбусів
    Сторінка 1 з 11
    Пошук:

    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2017