Пн, 24.07.2017, 14:53
Вітаю Вас Пасажир | RSS
Головна | Історія | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Наше опитування
Чи потрібно продовжувати закупівлю бувших у вжитку тролейбусів?
Всього відповідей: 2
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Луцьке підприємство електротранспорту

    Історія луцьких тролейбусів


    Минає 40 років, коли на вулицях Луцька з’явилися перші тролейбуси. Але ці літа лише крапля в багатовічній історії міста. 
    Останннім часом помітно змінився зовнішній вигляд древнього Луцька: відійшла в минуле його провінційність; з'явились широкі та світлі вулиці; нові фонтани та пам'ятники; будуються зручні будинки та ошатні магазини. До послуг мешканців та гостей міста радіо- та маршрутні таксі, а конкурентна боротьба на ринку пасажирських перевезень звільнила місто від великогабаритних автобусів. І лише велетні-тролейбуси продовжують виборювати свою нелегку транспортну долю, приймаючи в просторі салони заклопотаних та найчастіше малозабезпечених громадян. Проте саме завдяки тролейбусам Луцьк став цивілізованим містом, а вони і досі залишаються невід'ємною часткою міського ландшафту.
    Розвиток тролейбусного транспорту в Луцьку має свою хоч і не довгу, але неповторну історію.



    1965 р.

    Заступник голови Волинського облвиконкому І.Студенніков затвердив планове завдання на розробку проекту впровадження тролейбусного транспорту в Луцьку. Виготовленням проектної документації займалися фахівці Львівського філіалу Державного Республіканського інституту з проектування комунальних споруд міст України „Укргіпрокомунбуд”. Головний інженер проекту І.О. Круш чітко сформулював завдання: для забезпечення зростаючих потреб населення м. Луцька транспортним зв’язком, враховуючи очікуваний ріст населення з 76 тис. в 1965 р. до 115 тис. в 1970 р., а також заплановане будівництво промислових підприємств, згідно з проведеними розрахунками збудувати контактну лінію довжиною 16,2 кілометри: 1. Ковельська – Рівненська, 2. Гнідавська – залізничний вокзал, три тягові підстанції, тролейбусне депо в районі вулиць Рівненська - Димитрова, п’ять диспетчерських павільйонів, забезпечити на першу чергу 29 тролейбусів, а в наступному передбачити депо на експлуатацію 100 одиниць рухомого складу.




    1 березня 1966 р.

    Погодження рішення №122 Луцької міської Ради депутатів трудящих положень техніко-економічного обґрунтування проекту і схеми тролейбусного руху



    16 травня 1966 р.

    Згідно заключення відділу експертизи проектів Міністерства комунального господарства УРСР №35 було внесено суттєві зміни: будівництво виробничих та адміністративних приміщень майбутнього підприємства вирішили проводити в районі вулиці Даньшина


    Квітень 1968 р.

    Забиття перших кілочків під будівництво водогону і каналізації, а також головного корпусу депо. Об'єкти споруджувало будівельне управління "Промбуд-2".


    30 липня 1968 р.

    За розпорядженням Міністерства житлово-комунального господарства України та наказом Волинського обласного управління створено „Дирекцію по будівництву тролейбусного господарства”, яку очолив Дмитроца Семен Васильович, а з 1970 року Кривенюк Петро Миколайович


    1970 р.

    Отримання перших 15 тролейбусів вітчизняного виробництва "Київ-6", а через рік ще стільки ж.


    1 лютого 1972 р.

    "Дирекція по будівництву тролейбусного господарства" була реформована в "Луцьке тролейбусне господарство" з підпорядкуванням міськкомунгоспу. Першим директором підприємства 29 березня було призначено Спасенка Олександра Федолетовича.


    15 березня 1972 р.

    Завершення будівництва контактної мережі та подача напруги 10 кВт на щойнозбудовану тягову підстанцію. Але на той час ще не було єдиної контактної мережі, лінії маршрутів було від’єднано від самого депо, а тому лише за допомогою спец-автомобіля доставляли тролейбуси до маршрутної мережі.




    24.03.1972 р. о 18год.

    Здійснення випробувальної обкатки ліній та тролейбусів.


    8.04.1972 р. о 10год.

    Відкриття мітингу головою виконкому Луцької міської Ради депутатів трудящих Іваном Івановичем Фурівбілем біля центрального універмагу присвяченого пускові першої черги тролейбусної лінії. Після урочистостей перший секретар міськкому КП України В.Ф. Рибак перерізав червону стрічку і в перший рейс до кінотеатру "Комсомолець" вирушив тролейбус №1, за кермом якого знаходився досвідчений водій Бондар І.В.

    Довжина контактної мережі становила 13,5 км, а спочатку на єдиному маршруті працювало 12-15 машин. Проїзд у тролейбусі коштував 4коп., оплата здійснювалась за допомогою каси, яка знаходилась в салоні тролейбусів.


    1973 р.

    Для освоєння нового типу тролейбусів прибуло з Чернівців три тролейбуси Шкода-9Тр №50, 65, 67, які до цього були в експлуатації. Номера залишились чернівецькі.


    1974 р.

    Була здана в експлуатацію перша черга депо (цех технічного обслуговування та адміністративно-побутовий корпус), котельню та теплові мережі, насосну станцію, повністю завершили монтаж контактної мережі як на території підприємства, так і на під’їзних шляхах. Довжина пасажирських тролейбусних ліній збільшилась майже на 10 км, адже була змонтована контактна мережа до залізничного вокзалу та вул. Димитрова. Прибула перша партія 15 нових тролейбусів Шкода-9Тр, які одержали гаражні номера 31-45.


    1976 р.

    Розпочав роботу цех РММ (друга черга депо). Перше списання тролейбусів: Київ-6 №№7, 13 та Шкода-9Тр №№65,67.


    1978 р.

    Відкриття нового тролейбусного маршруту до вулиці Львівська та прибуття перших тролейбусів нового типу - ЗіУ-682В, якими 15 років поповнювався тролейбусний парк. Довжина лінії досягла 40 км.


    1980 р.

    Початок експлуатації диспетчерського пункту на вулиці Карбишева та блоку допоміжних приміщень на території депо.


    1981 р.

    Запуск корпусу механізованої мийки тролейбусів.


    1983 р.

    На маршрутах з найбільш інтенсивним рухом стали курсувати тролейбуси для дітей. Для цього було виділено 4 нові машини ЗіУ №№108-111.


    1984 р.

    Введення в експлуатацію 8 км. контактної мережі по вулиці Дубнівській та 4200 кВА додаткової потужності на тягових підстанціях №1 та 2.


    1986 р.

    Нові тролейбусні лінії з'єднали 40-А квартал і район підшипникового заводу. Завершено будівництво та прийняло в експлуатацію тяговох підстанції №5 по вулиці Карпенка-Карого загальною потужністю 4205 кВА.


    1 травня 1992 р.

    Змінився рух на маршрутах 1, 2, 8 до теперішнього зразка.


    1993 р.

    На підприємство прибули перші 4 зчленовані тролейбуси ЮМЗ-Т1 №188-191.


    1994 р.

    Трудовий колектив отримав свою рекреаційну базу на озері Пісочному в Старовижівському районі.


    15 серпня 1995 р.

    З вулиці Володимирській до Драмтеатру пройшов перший тролейбус за маршрутом №10.


    Вересень 1995 р.

    Продовжено рух тролейбусів до ЛПЗ.


    Грудень 1995 р.

    Купівля двох нових тролейбусів ЮМЗ-Т2.


    23 серпня 1997 р.

    Урочисте відкриття тролейбусного маршруту №11 до села Гаразджа. Довжина нової лінії становила 11,5 км. Купівля тролейбуса ЛАЗ-52522 №199 та ЮМЗ-Т2 №198.


    1998 р.

    Початок будівництва нової лінії до села Вересневе. Поява в Луцьку тролейбуса №200, який дістався підприємству майже безкоштовно, з метою випробування в наших кліматичних умовах.


    24 серпня 2000 р.

    Відкриття тролейбусного маршруту №6 від Київської площі до села Вересневе. Довжина новозбудованої лінії склала близько 4 км.


    1 вересня 2002 р.

    Перехід до безкондукторного методу оплати проїзду, та зменшення вартості квитків з 35 до 30 коп. В усіх тролейбусах з'явилися компостери.


    26 листопада 2002 р.

    Початок руху тролейбусів по маршруту №13 "КРЗ-ЛПЗ".


    Січень 2003 р.

    Поява пільгових талонів по 15коп. для учнів та студентів, які можна було придбати в кіосках.


    Жовтень 2003 р.

    Замість №11 маршрут №7 продовжили до с. Гаразджа. Подорожчання проїзду до 35коп.


    24 жовтня 2003 р.

    Оновленим маршрутом №13 почав курсувати спеціально переобладнаний 99 тролейбус з низьким рівнем підлоги в задній частині.


    1 січня 2004 р.

    Дійсними для проїзду стали лише талони по 40 коп., придбані в тролейбусі.


    1 лютого 2004 р.

    Поступове зникнення компостерів в салонах тролейбусів.


    10 серпня 2004 р.

    Поява підвісних ручок для реклами на поручнях.


    15 вересня 2005 р.

    Подорожчання проїзду в луцьких тролейбусах з 40 коп. до 50 коп.


    Жовтень 2006 р.

    Придбання нового тролейбуса ЮМЗ-Т2 №201 та відреставрування тролейбуса "Шкода"-9Тр №34.


    Січень 2007 р.

    Прибуття на підприємство нового тролейбуса TROLZA-682ГОМ №202.


    17 серпня 2007р.

    Відбулася урочиста передача тролейбуса "Богдан" Е-231 Луцькому підприємству електротранспорту. Він отримав номер 203, а через півтора місяці пройшов ще 204. Завдяки цьому Луцьк отримав статус міста з найбільшою кількістю тривісних тролейбусів в СНД.


    13 листопада 2007 р.

    Купівля 42 автобусів "Богдан" А-144 та мікроавтобусів "Богдан" А-069 підприємством електротранспорту для здійснення міських перевезень. Перед цим весною було придбано ще 5 автобусів, що курсували до дачних масив. Це був початок формування комунального електроавтопідприємства.


    Грудень 2007 р.

    Поповнення тролейбусного парку ще одним тролейбусом марки "Богдан" Е-231, який отримав номер 205.


    Серпень 2008 р.

    Надходження двох нових тролейбусів "Богдан" Т501.10, які відрізняються від попередніх сучасним дизайном та довжиною 10 м.


    1 вересня 2008 р.

    У зв'язку з фінансовими проблемами на підприємстві зросла вартість проїзду: загальний квиток почав коштувати 75 коп., а пільговий - 40 коп.


    Березень 2009 р.

    Два нових тролейбуса "Богдан" Е-231 стали на баланс підприємства та отримали номери 208 і 209.


    13 - 30 жовтня 2009 р.

    Страйк працівників ЛПЕ, як продовження минулорічного жовтневого та 3-денного травневого, через невиплату зарплати за кілька місяців. Місто жило без тролейбусів та автобусів ЛПЕ 18 днів!


    2 листопада 2009 р.

    З метою оптимізації роботи скасовано маршрути №№ 7, 10, 11, 13. Натомість маршрут №3 з'єднав Лісництво та с. Гаразджу, а маршрут №6 - с. Вересневе та КРЗ по пр. Соборності та у зворотньому напрямку по пр. Відродження.


    4 листопада 2009 р.

    Подорожчання проїзду в тролейбусах до 1 грн. (для студентів та учнів - 50 коп.), та автобусах ЛПЕ до 2 грн.


    4 листопада 2009 р.

    Початок фарбування тролейбуса №165 у рамках акції "Рідному місту - гарні тролейбуси!"


    19 листопада 2009 р.

    Внесено корективи у маршрут №6. Кінцеві залишилися незмінними: КРЗ - Вересневе, однак рух став здійснюватися в обидві сторони по пр. Соборності.

     

    12 травня 2010 р.

    Початок місячного страйку працівників ЛПЕ через невиплату заробітної плати.

     

    28 липня 2010 р.

    Введено в дію новий тролейбусний маршрут №3а "Бенделіані - Лісництво" та відновлено маршрут №7.

     

    9 листопада 2010 р.

    Закриття маршруту №3а.

     

    20 квітня 2012 р.

    Презентація чотирьох відремонтованих тролейбусів "Богдан" Е231 на ДП "АСЗ №1" ПАТ "АК "Богдан Моторс" в рамках святкування 40-річчя тролейбусного руху в місті Луцьк.

     

    24 вересня 2012 р. 

    Прибуття першого з 10-ти б/у тролейбусів Jelcz PR110E  з міста Люблін (Польща), який був запущений в експлуатацію через 2 з половиною тижні.

     

    1 квітня 2013 р.

    Подорожчання проїзду в тролейбусах до 1,25 грн. (для учнів та студентів 0,60 грн.)

     

    25 липня 2014 р.

    Запуск нової партії б/у тролейбусів Jelcz 120 МТ/МТЕ на кільцеві маршрути №№15 і 15а, які до того були автобусними.

     

    19 листопада 2014 р.

    Запуск тролейбусного маршруту №10 "Гордіюк - Гаразджа" через пр. Соборності.

    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2017