Сб, 20.04.2024, 12:44
Вітаю Вас Пасажир | RSS
Головна | "Богданізація" Луцька - Форум | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Луцьке підприємство електротранспорту
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » "Богданізація" Луцька
"Богданізація" Луцька
LISДата: Пн, 23.03.2009, 09:09 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 24
Репутация: 1
Статус: Offline
Вже кілька днів вулицями Луцька їздить новий тролейбус "Богдан" Е231 №209, це вже четвертий тролейбус цієї моделі в місті. Очікується ще один такий тролейбус.
 
NoFXfanДата: Пн, 18.05.2009, 10:46 | Сообщение # 2
Кондуктор
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
а де №208?
 
TFAДата: Пн, 18.05.2009, 18:30 | Сообщение # 3
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Репутация: 1
Статус: Offline
208 вже є, однак існують ще певні технічні проблеми, через які він не виїжджає. Завод має усунути неполадки.
 
NoFXfanДата: Вт, 19.05.2009, 22:20 | Сообщение # 4
Кондуктор
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
дякую!
 
uagavДата: Чт, 21.05.2009, 00:19 | Сообщение # 5
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
А 208 це дороблений Т501.10 (з 2 дверима спереду)?
І хто дав прізвиська Богданам. З крокодилом я взагалі не згодний - дуже гарний тролейбус, якщо без реклами.
Щодо карапуза - то дійсно карапуз, зовні гарний як маля, а в середині розминутись неможна, як в тих недоавтобусах, які по 9 маршруту пригають.
Треба більше Е-231!
 
TFAДата: Чт, 21.05.2009, 06:47 | Сообщение # 6
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Репутация: 1
Статус: Offline
208 - це також Е231. Прізвисько "крокодил" вже є дуже поширеним серед транспортних фанатів України. Та й подивитися на нього - геть на крокодила схожий: довгий зелений biggrin Е231 більше не виробляються, натомість готовий перший екземпляр нової моделі Т801.10, який подібний на Е231, однак там передні і задні двері двостулкові, а морда, як в Т501.10. Загалом модель Е231 є дуже проблемною для депо: постійні проблеми з карданами, недосконала електроніка, та й в деяких машинах вже з'являются тріщини обшивки над вікнами cry
 
kastetДата: Ср, 03.06.2009, 21:45 | Сообщение # 7
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Репутация: -1
Статус: Offline
Фігня це все! Богдани взяті в лізинг на таких умовах через Київ, а не напряму замовлені на автозаводі... найкращі тролейбуси (на мою думку) це старі добрі тролейбуси типу ЗиУ... місця повно, сідушкі м"ягкі і широкі...
 
TFAДата: Пт, 05.06.2009, 07:38 | Сообщение # 8
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Репутация: 1
Статус: Offline
Щодо салону, то так, а от щодо кузова... dry
 
kastetДата: Пт, 05.06.2009, 19:13 | Сообщение # 9
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Репутация: -1
Статус: Offline
а що з кузовом не так? хіба Богдани з іржавих труб кращі?
 
TFAДата: Пт, 05.06.2009, 20:23 | Сообщение # 10
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Репутация: 1
Статус: Offline
Не знаю як Богдани, але принаймні в ЮМЗів набагато міцніші кузова. А ЗіУ, та ще й по нашим дорогам... dry
 
NoFXfanДата: Пн, 08.06.2009, 14:27 | Сообщение # 11
Кондуктор
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Репутация: 0
Статус: Offline
і все одно - скільки вже років старим добрим ЗіУ, і скількі Е231-им, і при цьому вже кожен Е231 по декілька раз ламався... їх поріжуть, а ЗіУ будуть далі їздити)))
 
kastetДата: Пт, 12.06.2009, 20:47 | Сообщение # 12
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Репутация: -1
Статус: Offline
і я про те ж
 
uagavДата: Пт, 04.12.2009, 02:08 | Сообщение # 13
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Репутация: 0
Статус: Offline
Що брак женуть ЛуАЗовці, то факт! Люблю їздити спереду і в кожному Е231 завжди наблюдаю, як крізь фарбу біля дверей, що в кабіні водія, іржа пробирається. 203 вже гримить, як... А один взагалі зверху на криші поплам переламаний, мабуть той саий 203. Шкода, а вони мені найбільше з усіх подобаються, як по шумності, так і по плавності ходу!
Стосовно спору, хто кращий, то краща все ж таки Шкода (34). Зову ж таки шкода що її не можуть відновити як треба, а то пригає, ніби мости до кузова напряму поприварювали.
 
TFAДата: Пт, 04.12.2009, 10:32 | Сообщение # 14
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Репутация: 1
Статус: Offline
204 переламаний навпіл
За 34 окрема історія. Немає Шкодівських деталей, тому використовують ЗіУшне. Там з ресорами нахімічили трохи
 
Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » "Богданізація" Луцька
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Создать бесплатный сайт с uCozCopyright MyCorp © 2024