Пн, 24.07.2017, 14:51
Вітаю Вас Пасажир | RSS
Головна | "Богданізація" Луцька - Форум | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Чи потрібно продовжувати закупівлю бувших у вжитку тролейбусів?
Всього відповідей: 2
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Луцьке підприємство електротранспорту
    [ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
    Сторінка 1 з 11
    Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » "Богданізація" Луцька
    "Богданізація" Луцька
    LISДата: Пн, 23.03.2009, 09:09 | Повідомлення # 1
    Admin
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 24
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    Вже кілька днів вулицями Луцька їздить новий тролейбус "Богдан" Е231 №209, це вже четвертий тролейбус цієї моделі в місті. Очікується ще один такий тролейбус.
     
    NoFXfanДата: Пн, 18.05.2009, 10:46 | Повідомлення # 2
    Кондуктор
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 26
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    а де №208?
     
    TFAДата: Пн, 18.05.2009, 18:30 | Повідомлення # 3
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    208 вже є, однак існують ще певні технічні проблеми, через які він не виїжджає. Завод має усунути неполадки.
     
    NoFXfanДата: Вт, 19.05.2009, 22:20 | Повідомлення # 4
    Кондуктор
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 26
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    дякую!
     
    uagavДата: Чт, 21.05.2009, 00:19 | Повідомлення # 5
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 19
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    А 208 це дороблений Т501.10 (з 2 дверима спереду)?
    І хто дав прізвиська Богданам. З крокодилом я взагалі не згодний - дуже гарний тролейбус, якщо без реклами.
    Щодо карапуза - то дійсно карапуз, зовні гарний як маля, а в середині розминутись неможна, як в тих недоавтобусах, які по 9 маршруту пригають.
    Треба більше Е-231!
     
    TFAДата: Чт, 21.05.2009, 06:47 | Повідомлення # 6
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    208 - це також Е231. Прізвисько "крокодил" вже є дуже поширеним серед транспортних фанатів України. Та й подивитися на нього - геть на крокодила схожий: довгий зелений biggrin Е231 більше не виробляються, натомість готовий перший екземпляр нової моделі Т801.10, який подібний на Е231, однак там передні і задні двері двостулкові, а морда, як в Т501.10. Загалом модель Е231 є дуже проблемною для депо: постійні проблеми з карданами, недосконала електроніка, та й в деяких машинах вже з'являются тріщини обшивки над вікнами cry
     
    kastetДата: Ср, 03.06.2009, 21:45 | Повідомлення # 7
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 10
    Репутація: -1
    Статус: Offline
    Фігня це все! Богдани взяті в лізинг на таких умовах через Київ, а не напряму замовлені на автозаводі... найкращі тролейбуси (на мою думку) це старі добрі тролейбуси типу ЗиУ... місця повно, сідушкі м"ягкі і широкі...
     
    TFAДата: Пт, 05.06.2009, 07:38 | Повідомлення # 8
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    Щодо салону, то так, а от щодо кузова... dry
     
    kastetДата: Пт, 05.06.2009, 19:13 | Повідомлення # 9
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 10
    Репутація: -1
    Статус: Offline
    а що з кузовом не так? хіба Богдани з іржавих труб кращі?
     
    TFAДата: Пт, 05.06.2009, 20:23 | Повідомлення # 10
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    Не знаю як Богдани, але принаймні в ЮМЗів набагато міцніші кузова. А ЗіУ, та ще й по нашим дорогам... dry
     
    NoFXfanДата: Пн, 08.06.2009, 14:27 | Повідомлення # 11
    Кондуктор
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 26
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    і все одно - скільки вже років старим добрим ЗіУ, і скількі Е231-им, і при цьому вже кожен Е231 по декілька раз ламався... їх поріжуть, а ЗіУ будуть далі їздити)))
     
    kastetДата: Пт, 12.06.2009, 20:47 | Повідомлення # 12
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 10
    Репутація: -1
    Статус: Offline
    і я про те ж
     
    uagavДата: Пт, 04.12.2009, 02:08 | Повідомлення # 13
    Пасажир з квитком
    Група: Користувачі
    Повідомлень: 19
    Репутація: 0
    Статус: Offline
    Що брак женуть ЛуАЗовці, то факт! Люблю їздити спереду і в кожному Е231 завжди наблюдаю, як крізь фарбу біля дверей, що в кабіні водія, іржа пробирається. 203 вже гримить, як... А один взагалі зверху на криші поплам переламаний, мабуть той саий 203. Шкода, а вони мені найбільше з усіх подобаються, як по шумності, так і по плавності ходу!
    Стосовно спору, хто кращий, то краща все ж таки Шкода (34). Зову ж таки шкода що її не можуть відновити як треба, а то пригає, ніби мости до кузова напряму поприварювали.
     
    TFAДата: Пт, 04.12.2009, 10:32 | Повідомлення # 14
    Водій IV класу
    Група: Адміністратори
    Повідомлень: 54
    Репутація: 1
    Статус: Offline
    204 переламаний навпіл
    За 34 окрема історія. Немає Шкодівських деталей, тому використовують ЗіУшне. Там з ресорами нахімічили трохи
     
    Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » "Богданізація" Луцька
    Сторінка 1 з 11
    Пошук:

    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2017