|
Луцьке підприємство електротранспорту |
|
"Богданізація" Луцька
| |
LIS | Дата: Пн, 23.03.2009, 09:09 | Сообщение # 1 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 24
Статус: Offline
| Вже кілька днів вулицями Луцька їздить новий тролейбус "Богдан" Е231 №209, це вже четвертий тролейбус цієї моделі в місті. Очікується ще один такий тролейбус.
|
|
| |
NoFXfan | Дата: Пн, 18.05.2009, 10:46 | Сообщение # 2 |
Кондуктор
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Статус: Offline
| а де №208?
|
|
| |
TFA | Дата: Пн, 18.05.2009, 18:30 | Сообщение # 3 |
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Статус: Offline
| 208 вже є, однак існують ще певні технічні проблеми, через які він не виїжджає. Завод має усунути неполадки.
|
|
| |
NoFXfan | Дата: Вт, 19.05.2009, 22:20 | Сообщение # 4 |
Кондуктор
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Статус: Offline
| дякую!
|
|
| |
uagav | Дата: Чт, 21.05.2009, 00:19 | Сообщение # 5 |
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| А 208 це дороблений Т501.10 (з 2 дверима спереду)? І хто дав прізвиська Богданам. З крокодилом я взагалі не згодний - дуже гарний тролейбус, якщо без реклами. Щодо карапуза - то дійсно карапуз, зовні гарний як маля, а в середині розминутись неможна, як в тих недоавтобусах, які по 9 маршруту пригають. Треба більше Е-231!
|
|
| |
TFA | Дата: Чт, 21.05.2009, 06:47 | Сообщение # 6 |
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Статус: Offline
| 208 - це також Е231. Прізвисько "крокодил" вже є дуже поширеним серед транспортних фанатів України. Та й подивитися на нього - геть на крокодила схожий: довгий зелений Е231 більше не виробляються, натомість готовий перший екземпляр нової моделі Т801.10, який подібний на Е231, однак там передні і задні двері двостулкові, а морда, як в Т501.10. Загалом модель Е231 є дуже проблемною для депо: постійні проблеми з карданами, недосконала електроніка, та й в деяких машинах вже з'являются тріщини обшивки над вікнами
|
|
| |
kastet | Дата: Ср, 03.06.2009, 21:45 | Сообщение # 7 |
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Статус: Offline
| Фігня це все! Богдани взяті в лізинг на таких умовах через Київ, а не напряму замовлені на автозаводі... найкращі тролейбуси (на мою думку) це старі добрі тролейбуси типу ЗиУ... місця повно, сідушкі м"ягкі і широкі...
|
|
| |
TFA | Дата: Пт, 05.06.2009, 07:38 | Сообщение # 8 |
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Статус: Offline
| Щодо салону, то так, а от щодо кузова...
|
|
| |
kastet | Дата: Пт, 05.06.2009, 19:13 | Сообщение # 9 |
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Статус: Offline
| а що з кузовом не так? хіба Богдани з іржавих труб кращі?
|
|
| |
TFA | Дата: Пт, 05.06.2009, 20:23 | Сообщение # 10 |
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Статус: Offline
| Не знаю як Богдани, але принаймні в ЮМЗів набагато міцніші кузова. А ЗіУ, та ще й по нашим дорогам...
|
|
| |
NoFXfan | Дата: Пн, 08.06.2009, 14:27 | Сообщение # 11 |
Кондуктор
Группа: Пользователи
Сообщений: 26
Статус: Offline
| і все одно - скільки вже років старим добрим ЗіУ, і скількі Е231-им, і при цьому вже кожен Е231 по декілька раз ламався... їх поріжуть, а ЗіУ будуть далі їздити)))
|
|
| |
kastet | Дата: Пт, 12.06.2009, 20:47 | Сообщение # 12 |
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Статус: Offline
| і я про те ж
|
|
| |
uagav | Дата: Пт, 04.12.2009, 02:08 | Сообщение # 13 |
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 19
Статус: Offline
| Що брак женуть ЛуАЗовці, то факт! Люблю їздити спереду і в кожному Е231 завжди наблюдаю, як крізь фарбу біля дверей, що в кабіні водія, іржа пробирається. 203 вже гримить, як... А один взагалі зверху на криші поплам переламаний, мабуть той саий 203. Шкода, а вони мені найбільше з усіх подобаються, як по шумності, так і по плавності ходу! Стосовно спору, хто кращий, то краща все ж таки Шкода (34). Зову ж таки шкода що її не можуть відновити як треба, а то пригає, ніби мости до кузова напряму поприварювали.
|
|
| |
TFA | Дата: Пт, 04.12.2009, 10:32 | Сообщение # 14 |
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Статус: Offline
| 204 переламаний навпіл За 34 окрема історія. Немає Шкодівських деталей, тому використовують ЗіУшне. Там з ресорами нахімічили трохи
|
|
| |
|
|