Сб, 20.04.2024, 00:02
Вітаю Вас Пасажир | RSS
Головна | Робота тролейбусів в місті Луцьку - Страница 2 - Форум | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Луцьке підприємство електротранспорту
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » Робота тролейбусів в місті Луцьку (Всі пропозиції, зауваження та скарги щодо роботи тролейбусів)
Робота тролейбусів в місті Луцьку
Як ви оцінюєте роботу тролейбусів в м.Луцьк
1.Добре[ 5 ][19.23%]
2.Нормально[ 8 ][30.77%]
3.Задовільно[ 8 ][30.77%]
4.Жахливо[ 5 ][19.23%]
Всего ответов: 26
LISДата: Вт, 23.09.2008, 02:32 | Сообщение # 1
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 24
Репутация: 1
Статус: Offline
Адміністрація сайту хоче, щоб ви тут залишали свої повідомлення, які стосуються роботи тролейбусів. Пишіть, всі пропозиції та скарги будуть розглянуті.
 
NinaДата: Чт, 28.03.2013, 19:41 | Сообщение # 16
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Репутация: 0
Статус: Offline
Не надто добре, що у Луцьку тролейбусні маршрути прокладені за принципом "там густо, а там пусто".

Було б добре зменшити кількість маршрутів. Тоді б вони хоч не йшли по два, а то і три підряд, як зараз.
Он скільки маршрутів на КРЗ. А толку з того?
абсолютно нераціональний варіант із кільцевими маршрутами у невеликому місті з великими інтервалами...

На мою думку, хоч цебуло б і непопулярне рішення, мали б залишитися №1, 3, 4, 5, 6, 12

Випуск міг би бути (№/к-ть)
1 12
3 4
4 6
4а 3
5 7
6 4
12 5

Т.ч. від зал. вокзалу ходило б не 6 машин, а 9, 
з АС-2 не 6, а 13!
з Вересневого, Лісництва і Гаразджі - 4 замість 1!
з ЛПЗ/Бенделіані к-ть машин не збільшить, зате збільшиться з р-ну гнідавської.
з КРЗ кількість тролейбусів трохи зменшиться, зате вони вивільняться для маршрутів, які треба рятувати. Та й їх там зараз трохи більше як треба
покращиться обслуговування р-ну цег. заводу (7 проти 6)

На Володимирській, на жаль, 5 проти 5, але можна 1-2 випуски було б урізати до ЦУМу для більш частого вивозу з Володимирської.

Таким чином, на більшості з наведених маршрутів майже всі пасажири ПРИ ТАКІЙ СХЕМІ І РОЗПОДІЛІ МАШИН в салоні поміняються 2-3 РАЗИ

(№3 Лісництво-центр, в межах вул. Волі,місто-с.Гаразджа
6 Вересневе-Луцьк, з вул.Львівської і Ковельскої в р-н ЦУМу, в межах центру, а потім ті, хто їде на Гордіюк і КРЗ

Так само по 5 ніхто не їде з кінця в кінець, а там більше по напівкільцевому 1) 

На жаль, ніхто нічого так і не зробить(((
 
TFAДата: Пт, 29.03.2013, 01:37 | Сообщение # 17
Водій IV класу
Группа: Администраторы
Сообщений: 55
Репутация: 1
Статус: Offline
Цікаві пропозиції, але вони навряд чи принесуть прибуток. Як на мене, краще зорієнтувати тролейбуси в ті місця, де найбільше пасажирів. Тр4 і Тр12 зробити напівкільцевими, як Тр1 і Тр2. 4-ка, скажімо, буде їздити по зовнішньому кільці, а 12-ка по внутрішньому. Якщо зараз заявлений інтервал у години пік на Тр1 і Тр2 12 хв, то з додаванням цих маршрутів по кільці інтервал зменшиться до 6 хв. Крім того залишаються 8-ка і 9-ка, яка також їздить по цьому кругу, крім Молоді. На вокзал тоді, скажімо, залишити Тр7, пустити Тр6 і можна додати ще Тр3. При такому розкладі випуски виглядатимуть так:
Тр1 - 7; 
Тр2 - 7;
Тр3 - 2;(Лісництво - вокзал)
Тр4 - 6;(Львівська - Волі - Відродження - Соборності - Перемоги - Львівська)
Тр5 - 6;
Тр6 - 1(Вересневе - вокзал);
Тр7 - 2;
Тр8 - 5;
Тр9 - 5;
Тр12 - 5(Володимирська - Перемоги - Соборності - Відродження - Волі - Володимирська).
Всього виходить 46, що цілком реально буде, коли прийдуть решта 4 Єльчі. 
Але при цьому слід забрати дублюючі маршрутки, в першу чергу А15/15а, чим зараз не будуть займатися, оскільки вони приносять значний прибуток, а за їх лізинг треба платити...
 
Серый_БелыйДата: Сб, 14.02.2015, 17:26 | Сообщение # 18
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Сьогодні 14.02.2015р. близько 17:00 між зупинками Там Там і Нивка Аверс, в день всіх закоханих, "ЧМО" інакше я не можу назвати цього кондуктора, який нічого не вартий а тільки хамити та лаятись. В тролейбусі їхав пенсіонер, який забув своє посвідчення (він це пояснив кондуктору) і в свій бік почув дуже образливих слів та без поваги на вік звертався на ТИ... І коли кондуктор до цього пенсіонера викликав міліціонера і далі став над ним знущатись, втрутилась моя мама... Вона попросила залишити чоловіка і надати можливість доїхати, на що почула: "Вали звідси, а то і до тебе доберусь, корова"...
Я розумію, що не вистачає кадрів на таку роботу... Но набирати таких, які можуть напевне і побити... ЦЕ ВЕЛИКИЙ МІНУС ВІДДІЛУ КАДРІВ !!!!
 
kusiaДата: Чт, 19.02.2015, 10:20 | Сообщение # 19
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Добрий день.
Скажіть будь ласка як тролейбус по маршруту № 9 зранку (з 7:00 до 8:00) відправляється від гуртожитків СНУ по проспекту Молоді.
По графіку має відправлятись о 7:36, але чотири дні підряд (16-19 лютого 2015 р.) цього тролейбуса немає.
Повідомте його графік.
Дякую.
 
SЕленаДата: Пн, 16.03.2015, 14:40 | Сообщение # 20
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня, в неділю 15 березня стала свідком дивного випадку: на маршруті 15-а (бортовий №221) на зупинці поруч з магазином "Там- там" приблизно о 11-45 тролейбус вийшов з ладу і всіх пасажирів попросили вийти. Коли пасажири почали підходити до кондуктора, щоб обміняти талончики на кошти, то у відповідь почули голосне обурення, мовляв "нічого повертати не буду, ви їдете дуже давно, в мене вже і нумерація талонів не така і, подивіться, навіть вже серія не та!" Дівчата намагалися довести кондуктору, що тільки сіли у транспорт на попередній зупинці (26 школа), але кондуктор підіймала галас ще сильніше! Я оплачувала проїзд біля зупинки "Аверс", талон ще не встигла сховати, так і залишився в руці але на спробу його обміняти, почула ту саму "пісню", що талончик в мене "лівий", вона його в перше бачить, таких вона на свойому маршруті не продавала! Розумію, що дохід кондукторів не великий, але пасажири не винні, що транспорт під час руху виходить з ладу. А якби була перевірка контролерами, то що - ми ще змушені були би штраф заплатити через те, що нам "ліві" талони видали?
 
volinkisenДата: Вт, 07.04.2015, 09:00 | Сообщение # 21
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня  вранці 07.04 біля 8 год. їхала на роботу тролейбусом №15 (бортовий 225) кондуктор поводився по хамськи, не випускав з тролейбуса, мовляв я йому теж заважала пересуватись по салону, чоловік вів себе недопустимо, порушуючи всі етичні норми.  Підприємству електротранспорту потрібно більше уваги приділяти культурі поведінки своїх підлеглих.
 
patron293Дата: Сб, 12.09.2015, 11:29 | Сообщение # 22
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
 :yes: ДЯКУЄМО ЗА ЗМІНИ В МАРШРУТАХ 8 І 9!
Нарешті, можна дістатися до школи та садочка з Єршова, Андрузького.
Раніше потрібно було 20-25 хв аби дійти до Глобуса, а якщо дощ ллє, чи мороз - не находишся з дітками.
Не у всіх будинках є авто, і пенсіонери з сумками теж ходять тут, і ввечері з роботи, коли виходиш на КРЗ, лячно ходити біля наркодиспансера та і просто пустими вулицями. 

Дякуємо, що прислухалися, транспорт тут дуже потрібен.
 
katyha-17Дата: Пн, 07.03.2016, 12:36 | Сообщение # 23
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Зробіть нарешті маршрут зі сполученням львівська- 40-й кв ,а то з дитячим візочком немає чим добратись а маршрут 4а можна зняти бо ві непотрібний
 
winter_77Дата: Чт, 22.12.2016, 09:41 | Сообщение # 24
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Доброго дня! Вчора була приємно здивована. Тролейбус №230 (маршрут 15А) зсередини прикрасили і зробили новорічним. Виявилось, що це все зроблено винятково зусиллями жінки-водія. Дякую за святковий настрій. Перший раз бачу такий райдужний тролейбус!

Сообщение отредактировал winter_77 - Чт, 22.12.2016, 09:53
 
HavardДата: Сб, 25.03.2017, 11:40 | Сообщение # 25
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Пустіть зранку з 6-30 до 9-00, та увечері з 16-30 до 18-00 Мрашрут №15 чи 15А до готелю Околиця. Працівники Модерн-Експо непогану виручку нададуть за ці години. Або хоча б змініть графік 7 тролейбуса, щоб він біля модерну Їхав вранці близько 7-35(40) Але його буде малувато для всіх працівників
 
marianmarikДата: Чт, 30.03.2017, 13:21 | Сообщение # 26
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Обслуговування клієнтів на низькому рівні. Забувають деякі кондуктори, що вони в сфері надання послуг. Зайшов сьогодні в тролейбус 2 номер на ньому 234. не спів присісти вже підбігла кондуктор ніби я їй 200 винен. якраз позвонив телефон важливий дзвінок. Вона вже махає мені хвилинку не може почекати не бачить що позвонили. "Спочатку плати потім говори" в грубому тоні заявила. Підхожу до водія телефон для скарг ніби не знає. Потім десь роги свої згубив, кажу відкрийте я спішу Він мені стрибай у вікно. Ну тролейбус а цирк на дроті. В службі скарг не скарги приймають а покривають один одного. Сказала треба було гроші вже в руках тримати...
 
kovalolyapharmДата: Пн, 03.04.2017, 20:55 | Сообщение # 27
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
3.04.17 їхала тролейбусом 15 (т/н 216) 21:12 хвилин 15 і бачила як спочатку жінці затиснули ногу між дверима, добре що ще не протягли пару метрів. Ні водій, ні кондуктор навіть не вийшли і не спитались як людина. А потім люди збиралися заходити в тролейбус і перед їх носом зачинили двері. Таке відчуття, що водій п'яний або погано бачить. Вирішіть цю ситуацію.
 
lenalutsk73Дата: Чт, 01.06.2017, 21:49 | Сообщение # 28
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
01.06.17 21:05 година, біля центрального ринку сіли в тролейбус №12. Дали 5 грн. кондуктору за двох, вона дає 2 грн. здачі без квитків, каже що тролейбус іде в депо (а нам треба на 40-й, коли сідали ні де не побачили, що він в депо і кондуктор не попередила про це). Кажемо що нам не треба в депо віддаемо ії 2 грн., але нам не дають не грошей , ні білетів. В результаті ми проїхали до драмтеатру за 5 грн. за двох і без квитків.
ХВАЛА роботі кондукторів і оператору який приймав скаргу на гарячій лініі (захищала як могла і по "советскі": - ми розберемось).
 
katinka1991Дата: Ср, 07.06.2017, 16:32 | Сообщение # 29
Пасажир з квитком
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Сьогодні, 07.06.2017 об 10.40 сіла з дитиною в тролейбус,на зупинці біля променя,з села виїжджали йшов дощ,трохи затепло вдягнула дитинку,їй 6 місяців,одягнена була донечка в спортивний теплий костюмчик,підійшла кондитер,обілетила нас і пішла собі,коли ми їхали по Молоді підходить вона до мене і починає просто тупо кричати,на себе преба було вдягнути того кожуха, а не дитині,я запитала спочатку,чого ви кричите?,на що вона сказала,що я чотирьох дітей вигляділа,я знаю,що кажу,і не простими словами,а криком,і ще багато яких неприємних слів я почула в свою сторону,коли я запитала як вас звуть,бо вона була без бейжа на роботі,бона лише засміялася,я сказала,що я на вас напишу скаргу,щоб вас навчили працювати і правильно спілкуватися з пасажирами,то вонавідповіла,що заради мене поїдеш,і засміялася мені в обличчя,яка тобі різниця бабо як я їду,твоя робота білетики продавати,хоч гола захочу буду їжати разом з дитиною,я ще б зрозуміла,якби вона там в спокійному тоні дала б якусь пораду,а то підійшла і зразу в крик,хамло а не жінка,де ви лише таких берете????Дзвонила на гарячу лінію,там сказали розберемся,номер тролейбуса 15а,о 10.40 сіли біля променя,а рівно об 11.00 ми вийшли біля самальота на зупинці,тролейбус їхав до автозаводу,кондуктор жінка зі світлим волоссям десь по плечі років десь 50,прошу по графіку подивитися,що то була за зміна,і трохи прикрити тому хамлу ротая це так просто не залишу,я піду далі,це тільки малесенька крапелька в морі моєї роботи,я маю свідка,мамочку,яка їхала разом з нами в лікарню,я добюся того,щоб ту стерву звільнили
 
Форум » Транспорт » Тролейбусне життя » Робота тролейбусів в місті Луцьку (Всі пропозиції, зауваження та скарги щодо роботи тролейбусів)
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Поиск:

Создать бесплатный сайт с uCozCopyright MyCorp © 2024